DNWG

Opdrachtgever: DNWG

Vertrouwd en nieuw

In 2017 werd DELTA Netwerkgroep overgenomen door de Stedin Groep en veranderde de naam in DNWG. Wij zijn verantwoordelijk voor de nieuwe merkidentiteit.

DELTA Netwerkgroep is een veelzijdige organisatie die volledige dienstverlening biedt op het gebied van technische infrastructuur. Van ontwerp en engineering tot aanleg, beheer en onderhoud van netten en installaties op het gebied van elektriciteit, gas en water. Daarnaast leveren zij ook diensten op het gebied van meettechniek in de provincie Zeeland, maar ook daarbuiten. In 2017 werd DELTA Netwerkgroep overgenomen door de Stedin Groep en veranderde de naam in DNWG. Wij zijn verantwoordelijk voor de nieuwe merkidentiteit.

DNWG is verantwoordelijk voor een dynamisch netwerk. Het beeldmerk vertegenwoordigt deze dynamiek en vormt een gestileerde weergave van de eerste letter uit de nieuwe naam. We vertaalden het logo door naar een grote verscheidenheid aan middelen.

 

een opvallend concept

Om de naamswijziging en de visuele transformatie binnen Zeeland kenbaar te maken, ontwikkelden wij een campagne met een opvallend concept. In de eerste reeks uitingen lieten we een medewerker van DNWG in zijn ondergoed zien. Onder de titel ‘Een vertrouwd gezicht in een nieuw jasje’, vertelden we dat de aard van het bedrijf niet verandert, maar alleen de naam. De campagne verschijnt in print (advertentie), online (Google Adwords) en op social media (Facebook en Instagram).  

Campagne beeld

 ‘De samenwerking van DNWG en 10uur verliep prima. Pragmatisch, no nonsense en een nuchtere blik. Dat past bij ons.’

- Marieke de Wild, Manager Communicatie DNWG Marieke de Wild