Proef de unieke kwaliteit

Opdrachtgever: De Kring van de Oosterscheldekreeft

Een kwestie van goede smaak

De Oosterscheldekreeft is een bijzonder en uniek ‘product’ uit de Oosterschelde. Dat vraagt om een minstens net zo unieke aanpak.

Al sinds 2010 ontwikkelen wij voor hen een stijlvol, handzaam magazine. Hierin zijn, naast de algemene informatie over de Oosterscheldekreeft, alle menu's van de aangesloten restaurants te vinden. Gecombineerd met de stijlvolle fotografie is het een ware must-have voor de culinaire liefhebber. 

10uur is al jarenlang werkzaam voor de stichting. Onze bezigheden zijn vooral gericht op de opening van het seizoen, één dag voordat er officieel op Oosterscheldekreeft gevist mag worden. Met maar liefst 750 genodigden wordt symbolisch de eerste kreeft gevangen. Dit onder toeziend oog van de meevarende (inter)nationale pers, commissaris van de Koningin, verscheidende ambassadeurs en vele bedrijven. Deze opening is uitgegroeid tot één van de grootste netwerkbijeenkomsten in de regio. Naast het magazine als pronkstuk, ontwikkelden wij de afgelopen jaren ook de website, de entreetickets en divers promotiemateriaal voor het event.

De Kring.

Een exclusief product, zoals de Oosterscheldekreeft, moet je koesteren. Daarom besloten een aantal gerenommeerde, Zeeuwse restaurants om hun expertise en ervaring te bundelen in de Kring van de Oosterscheldekreeft. De doelstelling is niet alleen om Zeeland als culinaire bestemming te promoten en de Oosterscheldekreeft daarbij te gebruiken als een exclusief niche product, maar ook het bevorderen van duurzame kreeftenvisserij en het realiseren van seizoensverlenging staan hoog op de prioriteitenlijst.

 

De opening van het seizoen is uitgegroeid tot één van de grootste netwerkbijeenkomsten in de regio