Summer Sale

Opdrachtgever: Roompot

De zomer is voor velen de mooiste tijd van het jaar.

Zeker wanneer Roompot Vakanties tot wel 40% korting geeft op een vakantie op één van hun parken.

De Summer Sale is één van de belangrijkste campages van het jaar. Mensen boeken massaal hun vakantie online, dus is het belangrijk om goed op te vallen. Niet alleen met een sterke propositie, maar ook met een opvallend grafisch concept.

In opdracht van Roompot Vakanties gingen we aan de slag met een nieuwe grafisch concept voor Summer Sale. Voor het concept hebben we ons laten inspireren door typische elementen die bij een zomervakantie horen. Het is een fris en eigentijds beeldmerk geworden dat goed gecombineerd kan worden met zomerse beelden. De parken Roompot Vakanties liggen zowel aan de kust als middenin bosrijke omgevingen. De kleur geel is bewust gekozen, omdat het goed combineert met strandbeelden enerzijds en beelden van bosrijke omgevingen anderzijds.


ANIMATIE.

Omdat de campagne ook op landelijke televisie wordt uitgezonden, maakten we een in het oog springende animatie van het beeldmerk. Ieder afzonderlijk element heeft zijn eigen animatie en voegt op die manier iets toe aan de dynamiek van het beeldmerk. Zo komt de Summer Sale écht tot leven.


ZOMER TV.

In Zomer TV neemt Annika je mee op zomervakantie bij Roompot Vakanties. Tijdens deze korte video-items zie je wat er allemaal te doen en beleven valt in en rond de vakantieparken van Roompot Vakanties. Als afgeleide van het Summer Sale beeldmerk ontwikkelde we een beeldmerk voor Zomer TV en ook deze kreeg een animatie.