Wij zijn PZEM

Opdrachtgever: PZEM

Wij zijn PZEM.

Met de verkoop van onderdelen DELTA en DNWG keert een oude bekende terug: PZEM.

De splitsing

Het 'oude' DELTA (het multi-utility bedrijf waar consumenten en zakelijke klanten voorheen terecht konden voor energie en multimedia oplossingen) bestaat niet meer. Als gevolg van een gedwongen splitsing wordt het 'oude' DELTA opgesplitst in verschillende 'nieuwe' organisaties. Om de communicatie rondom deze splitsing te verduidelijken hebben wij een infographic ontwikkeld. Vervolgens mochten wij aan de slag met de nieuwe huisstijl van één van deze organisaties.

PZEM

Het voormalig DELTA N.V. heeft vanaf 1 maart de naam PZEM N.V. De afgelopen maanden is door ons hard gewerkt aan een nieuwe huisstijl en de uitrol van bijbehorende middelen voor het Zeeuwse begrip 'Provinciale Zeeuwse Energie Maatschappij'. Het nieuwe PZEM richt zich op productie, handel en levering van energieproducten en -diensten op de zakelijke markt. Het resultaat is een logo met een subtiele hang naar het verleden: helder en herkenbaar. De stijl kent weinig poeha, maar vormt met de frisgroene accenten een krachtig geheel.

Middelen

Nadat we de huisstijl duidelijk hadden omschreven is deze vastgelegd in de vorm van een huisstijlhandboek. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met de diverse middelen. En dat waren er nogal wat: van vele verschillende voorwaarden, overeenkomsten en informatiefolders tot aan de visitekaartjes, enveloppen en het briefpapier.