Juust
Bijdragen aan een mooier morgen
Juust is een adviesbureau in het verbeteren van de leefomgeving. Met uitgebreide kennis en ervaring van mobiliteit, civiele techniek, ruimtelijke ontwikkeling en stedenbouw. Kwaliteit is waar ze voor staan en dat geldt niet alleen voor hun eindproduct. Met aandacht voor opdrachtgever, proces en omgeving werken zij graag langdurig samen aan een toekomstbestendige en zo duurzaam mogelijke leefomgeving. Ook met 10uur gingen zij de samenwerking aan. Hoe deze eruitziet? Lekker verder lezen!
Stip op de horizon
Al had Juust het qua kernwaarden, huisstijl en marketingcommunicatie al goed op orde, toch klopten ze bij ons aan voor het maken van een kwaliteitsslag. Wij zagen kansen! Het adviesbureau ademt kennis, maar ook enthousiasme. Dit zagen we nog weinig terug in de middelen en ook in de huisstijl zagen we verbeterpunten. Om de complete marketingcommunicatie iets minder vanuit de dagelijkse praktijk aan te vliegen, maar met een duidelijk stip op de horizon, deden we een voorstel. Schot in de roos. Een merksessie hielp ons vervolgens bij een duidelijke analyse van de doelgroep en het vaststellen van een boodschap. Aan de hand hiervan werd een roadmap opgesteld met de nodige middelen en kanalen. Samengevat in een merkbelofte. Schrijfwijzer erbij en gaaaaan!
Dynamisch karakter
Het logo van Juust werd lekker opgefrist en voor de huisstijl kozen we nieuwe, frisse kleuren, typografie met karakter en patronen met dynamiek. Dit voerden we door in het design van verschillende middelen, met als kopstuk: de website, die we van A tot Z bouwden.


Stevig en gebruiksvriendelijk
Een nieuwe website die vanuit de ontwikkelde strategie en door specialisten is opgebouwd, dat is waar Juust behoefte aan had. De huidige website was verouderd, de uitstraling niet meer naar wens en technische problemen deden zich voor. Een stevige, volledige en gebruiksvriendelijke website moest het worden. Met de doelgroep en doelstellingen in kaart, schetsten we de customer journey en tekenden we de nieuwe menustructuur uit. Na een functioneel en grafisch ontwerp bouwden we verder. Tot wat het nu is. Wat zeg je ervan? Het resultaat mag er zijn!